היום אני כבר בסדר עם בקשות להנחה
יש מי שקוראות לזה מכווץ- כשמבקשים מהן הנחה. יש מי שאמרו לי שזה מקטין, מעליב, גורם להן לפקפק בעצמן ולשאול אם הן באמת שוות את המחיר. יש...
יש מי שקוראות לזה מכווץ- כשמבקשים מהן הנחה. יש מי שאמרו לי שזה מקטין, מעליב, גורם להן לפקפק בעצמן ולשאול אם הן באמת שוות את המחיר. יש...
את חייבת לכתוב, את חייבת להיות נוכחת ברשתות החברתיות - האומנם? כדי להתמיד בדברים לאורך זמן מבלי לפגוע בבריאות שלנו ובהנאה שלנו, כדאי מאוד...
לשיחת מכירה יש מטרה אחת: למכור. נכון? אם המשפט הזה עורר בך אי-נוחות מסוימת, אבל את עדיין רוצות להצליח למכור (ובבטחון) את השירותים שלך, אז...
יש לנו תפיסה על עולם המכירות כעולם של שקרים ומניפולציות. רוב הנשים שאני מכירה לא מוכנות להעיד על עצמן שהן אוהבות מכירות. זה נחשב נמוך....
המפגש עם לקוחות הרבה פעמים מפגיש אותנו עם כל מה שמאתגר אותנו, חוסר הבטחון, הקושי בהצבת גבול, דיוק הערך הייחודי שלנו, חוסר הצדק בעולם...
1. המטרה של מכירה היא לסייע ללקוחות או מעסיקים/ות שלנו לקבל את הערך שלנו או של המוצר שלנו, אם הן זקוקות לו. לא במקרה יש לנו תפיסה לא טובה...
אחת המטרות של תהליך מכירה טוב היא לצמצם את זמן ההשקעה של המוכרת מבלי להפחית את איכות המכירה. או במילים אחרות, איך לוודא שבשיחת המכירה...
דבר ראשון, חשוב פה גילוי נאות, הכוונה במשוב מעולה היא לא רק משוב שנותן לנו ציון 5 מתוך 5. המטרה של המשוב צריכה להיות כפולה. לסייע ללקוחות...
אנחנו רגילות לחשוב על מיון ומכירה כשני דברים שונים מאוד. אבל אולי הם לא. אפשר לחשוב על שניהם כעל תיאום ציפיות. כל צד בוחן מה יוכל לתת ומה...
בפוסט על התפתחות אישית והעצמה כתבתי על 4 המיכלים שאנחנו רוצות למלא בהתפתחות האישית שלנו, ועל העצמה - שהיא בעצם מילוי של המיכלים בעזרת...
התפתחות אישית והעצמה הם שני מושגים מאוד מוכרים. יש המון תוכניות של העצמה והתפתחות אישית, המון גורואים ומנטורים, מיליוני ספרים, מאמנות...
יש הרבה סיבות מצוינות לא לשתף ברשתות החברתיות. למרות שמומחי השיווק (הטובים והשרלטנים כאחד) דוחפים לנוכחות אינטנסטיבית ברשת, זה לא מתאים...
למרות שיש הרבה סיבות מקצועיות ועסקיות שעונות מצוין על השאלה הזו (למה לשתף הצלחות בפייסבוק), הרבה נשים שאני פוגשת לא חושבות שאלו סיבות...
(פורסם לראשונה בבלוג "העולם החדש" של ליאור פרנקל) לפני ארבע שנים בערך החלטתי שהגיע הזמן להפסיק להיות עורכת דין לא מסופקת ולהתחיל לממש את...
שיחת מכירה היא קודם כל שיחה. ושיחה, היא הזדמנות בשבילנו להקשיב לצד השני ולעצמנו וללמוד. אז אם בכל שיחה יש פוטנציאל ללמידה וצמיחה, למה לא...
מכירות הן הזדמנות לצמיחה הן אינטראקציה הדדית שבה יש ניסיון לזהות בעיה או צורך של הקונה ולראות האם הפתרון שיש למוכר/ת מתאים ואז לסכם את...