top of page

מה לעשות כדי לקבל משוב מעולה?

עודכן: 4 ביולי 2022

דבר ראשון, חשוב פה גילוי נאות, הכוונה במשוב מעולה היא לא רק משוב שנותן לנו ציון 5 מתוך 5.

המטרה של המשוב צריכה להיות כפולה.

לסייע ללקוחות שלנו להעמיק את הערך שקיבלו מהמוצר שלנו ולאפשר לנו ללמוד עוד על מה שעשינו עבורן ולהשתפר.

1. לבחור את הלקוחות שלנו

בתור בעלות מקצוע משובחות אנחנו יודעות עם הזמן בדיוק הולך וגובר מיהן הלקוחות הכי טובות שלנו.

מיהן אלה שקיבלו הכי הרבה ערך מהמוצר שלנו, שהודו לנו אחרי, ושהמליצו עלינו.

2. לשאול שאלות על הערך שקיבלו המשתתפות מהמוצר

השאלות צריכות להיות כאלו שיאפשרו להן ולנו לראות מה הרוויחו מהמוצר שלנו, למשל:

- מה קיבלת מההשתתפות בתוכנית?

- מה הדבר שהכי זכור לך מהסדנא ולמה?

- עם אילו שאלות ומחשבות את יוצאת מהמפגש?

3. לשאול שאלות בונות שנוכל להתייחס אליהן

מאחר ואנו חותרות למצוינות עם המוצרים שלנו, צריכות להיות שאלות שמאפשרות פידבק אבל שמחברות נשים למקום הגבוה שלהן, למתן משוב באופן שנצליח לקבל אותו. דוגמאות מעולות לכך הן:

- מה תמליצי לשפר בתוכנית הבאה?

- האם היה חלק שהיית מורידה או מוסיפה לסדנא? מהו?

- אילו עוד היבטים יוכלו להשלים את חווית המפגש?

חשוב מאוד לקחת ברצינות את המשוב, להודות למי שמילאו אותו, ואם מישהי השקיעה או פירטה באופן מיוחד כדאי גם לכתוב לה באופן אישי, עם התייחסות ישירה לתוכן שכתבה.

למשל "ראיתי שהצעת להאריך את התוכנית לחמישה חודשים, נדבר על זה בישיבת הצוות הקרובה ונחליט, תודה על התשובה המפורטת".

4. שאלה פתוחה

גם כאן, כמו בכל שאלון, רצוי להוסיף אזור התייחסות פתוח.

לפעמים השאלון שחיברנו לא היו מספיק מדויקות, נוכל ללמוד את זה דרך השאלה הפתוחה.

לפעמים הלקוחות ירצו להוסיף משהו שלא שאלנו לגביו, ולפעמים - זו הזדמנות פשוט לכתוב לך מילה טובה, תשאירי ללקוחות את ההזדמנות.

24 צפיות0 תגובות

פוסטים אחרונים

הצג הכול

צעד שלישי וכמעט אחרון לשיווק אפקטיבי - תנאים

אחרי שביררת עם עצמך מה הדרך או השפה שבה הכי נוח וקל לך לבטא את עצמך (ואם עוד לא עשית את זה מוזמנת לכאן), הגיע הזמן להבין אותה באופן מדויק יותר. או במילים אחרות, אחרי שבחרת שפה (או גג שתיים), את יכולה

למשוך אלינו לקוחות - בלי טריקים שיווקיים

כנשים עצמאיות יש לנו רשימה ארוכה של דברים שאנחנו צריכות להבין ולהיות טובות בהם. אנחנו לומדות מה אנחנו אוהבות לעשות ומה חשוב לנו, לומדות מה הלקוחות שלנו רוצות ורוצים ואיך מתאים לנו לעזור להן/ם, לומדות

הצעד הראשון בדרך לשיווק יעיל

יכול להיות שאת אוהבת שיווק והוא בא לך טבעי. ויכול להיות שהוא מעיק עליך ורק היית רוצה שמישהו ייקח ממך. בכל מקרה, יהיה לך נעים וקל יותר אם תמצאי את הדרך שלך לשווק שהיא אותנטית לך. שיווק מתאים לסולם הערכ

bottom of page