top of page

על שיתוף הצלחות בפייסבוק כדרך להרבות טוב

עודכן: 4 ביולי 2022

למרות שיש הרבה סיבות מקצועיות ועסקיות שעונות מצוין על השאלה הזו (למה לשתף הצלחות בפייסבוק), הרבה נשים שאני פוגשת לא חושבות שאלו סיבות מספקות. ואני מבינה את זה. כי הצלחה אישית ובוודאי כזו שמלווה בהתנהגות שמתפרשת כלא צנועה, נחשבת לא מספיק ראויה ובודאי שלא מוסיפה טוב לעולם. אני רוצה לשתף בסיבות הרוחניות (והרגשיות) שבגללן אני משתפת: 1. הכרת תודה. שום הצלחה שלי לא הושגה בזכותי בלבד. כשאני משתפת בהצלחות זו הזדמנות להודות על כל מי שלקחו חלק בדבר. בין אם בהוצאה לפועל, בחשיבה משותפת, בתמיכה מאחורי הקלעים או אפילו בהשראה. 2. פרגון. אני באמת חושבת שפרגון מרבה טוב בעולם. היכולת לראות את הטוב באנשים ובעשייה שלהם ולהגיד להם את זה גורמת ליותר עשיית טוב, שמחה ואהבה. ואם אני כל כך אוהבת לפרגן, אז למה שאמנע מאנשים שרוצים לפרגן לי? בשיתוף ההצלחות שלי אני מאפשרת לכן להגיב ולהגיד מילים טובות. 3. חגיגת הצלחות. אם תקשיבו לפודקאסט ביסמוט ויפרח פרק 41 עם יהודית כץ תוכלו לשמוע הסבר מלא יותר לזה שכשאנחנו משתפות בהצלחות זה נותן לגיטימציה ואפילו עידוד לסביבה שלנו לעשות את זה גם. 4. משפך. אני עוסקת ביום-יום בדברים שלתפיסתי מרבים טוב בעולם, ובאופן מאוד לא מקרי כך גם רוב הנשים שסביבי. הפייסבוק שלי מאפשר לי לשתף בדברים שאני עושה ובכך לנשים להגיע לדברים האלה ולהנות מהם. או במילים אחרות - כך אנשים ידעו על הערך שאני יכולה לתת להם ויבואו.

אז איזו הצלחה אני חוגגת היום? את זה שהמילה המרכזית בסבב שיתוף של המנטיז בתוכנית הייתה ״מדהים״ על ההתאמה בינן לבין המנטוריות שלהן. על הנדיבות והכרת התודה שלהן, על צוות התוכנית שעשה את השידוכים (ובכללן אני), על המנטוריות הנהדרות שלנו ועל Nili Goldfein שהקדישה מהזמן שלה בנדיבות שלא תתואר והרחיבה את רשימת המנטוריות שלנו בנשים שהן פשוט אחת אחת.

ותודה ל Ortal Ganot Apelboim שהביאה בהרצאה שלה תובנות מזוקקות, מצגת מקסימה ובעיקר רוחב לב ואת עצמה. ושבזכותה נולד הפוסט הזה


31 צפיות0 תגובות

פוסטים אחרונים

הצג הכול

צעד שלישי וכמעט אחרון לשיווק אפקטיבי - תנאים

אחרי שביררת עם עצמך מה הדרך או השפה שבה הכי נוח וקל לך לבטא את עצמך (ואם עוד לא עשית את זה מוזמנת לכאן), הגיע הזמן להבין אותה באופן מדויק יותר. או במילים אחרות, אחרי שבחרת שפה (או גג שתיים), את יכולה

צעד שני בדרך לשיווק יעיל - השפה שלך

שיווק יעיל הוא כזה שבו את מקדישה את הזמן שאת רוצה לקידום העסק, לא עסוקה בלהתלבט כל הזמן. לא שואלת את עצמך מדי יום איך לגייס מוטיבציה, איפה לפרסם וכמה. הוא מאפשר לך להיות ממוקדת, יעילה ומרוצה מעצמך. הש

למשוך אלינו לקוחות - בלי טריקים שיווקיים

כנשים עצמאיות יש לנו רשימה ארוכה של דברים שאנחנו צריכות להבין ולהיות טובות בהם. אנחנו לומדות מה אנחנו אוהבות לעשות ומה חשוב לנו, לומדות מה הלקוחות שלנו רוצות ורוצים ואיך מתאים לנו לעזור להן/ם, לומדות

bottom of page