top of page

למשוך אלינו לקוחות - בלי טריקים שיווקיים

כנשים עצמאיות יש לנו רשימה ארוכה של דברים שאנחנו צריכות להבין ולהיות טובות בהם.

אנחנו לומדות מה אנחנו אוהבות לעשות ומה חשוב לנו, לומדות מה הלקוחות שלנו רוצות ורוצים ואיך מתאים לנו לעזור להן/ם, לומדות לשווק ולמכור, לנהל תזרים, לייצר שיתופי פעולה. רשימה ארוכה מאוד.

ובתוך כל הרשימה, אחד הדברים הכי משמעותיים הוא היכולת להביא לקוחות.


את כנראה גם חושבת ככה.

ועדיין מוצאת את עצמך הרבה פעמים במאבק מול שיווק. יושבת מול המחשב, עם המשימה שבחרת להתחיל איתה, ודוחה אותה שוב ושוב לטובת המשימות הדחופות, וסידור הבית, ומענה למיילים, ואז גם המשימות הפחות דחופות.

אם כרגע את לא מתכוונת להוציא כסף על שיווק ולעשות אותו בעצמך, אספתי כאן כמה תכנים מעולים(!) שמלמדים איך ליצור קשר עם לקוחות בדרך שנוגעת ללב, שלהם ושלנו.

יש כאן טיפים פרקטיים, שעל הדרך יעזרו לך לאהוב שיווק ולרצות להתעסק בו.

בחיי שזה מרגש.


1. חמש דרכים להישמע יותר כמוך בכתיבה שלך - לירון מור וכנרת יפרח - בפודקאסט: "עסק זה לא דבר מסובך" של לירון מור.

הייתה להן התבלטות אם לקרוא לפרק "איך לכתוב כדי למכור" וכנרת אמרה שהתשובה שלה לזה היא לייצר תוכן שנשמע כמונו, ובגלל זה הן התמקדו בזה בפרק.

כתבתי בקצרה את הטיפים של כנרת (באנגלית) בלינקדאין - מוזמנת לקרוא.

הפרק עצמו בעברית וממש מומלץ!


2. העקרונות לעמוד מכירה שמוכר בלעדיך - לירון מור ולימור בר שלמה - בפודקאסט: "עסק זה לא דבר מסובך" של לירון מור.

לימור בר שלמה היא מומחית בבניית עמודי מכירה. היא אומרת על עצמה שהיא מסבירה עסקים שקשה להסביר. ובאופן דומה, יש לה יכולת להסביר מעולה את ההיגיון שעומד מאחורי עמודי מכירה.

זה ממש מרגש להקשיב לה כי היא עוזרת לבעלות עסקים להיות טובות יותר ומקצועיות יותר, בעיקר בעזרת זה שהיא מחדדת אותנו ביכולת להקשיב באמת ללקוחות שלנו ולתת מענה לצרכים שלהם/ן בבהירות ופשטות.


3. לכתוב כמו אוטוריטה זה לפעול ברמת ההשפעה - רוזין רוזנבלום - בפודקאסט: "נולדנו להשפיע", מתוך הרצאה שרוזין נתנה בכנס "אוטוריטה" של ערן שטרן והדי קרן.

עוד כלים מעולים לדבר באופן שיבינו אותנו, שייגע ללב של הלקוחות. בלי מניפולציות ומתוך הלב שלנו.


רוזין מלמדת בעלות ובעלי עסקים להתחבר לכאבים של הלקוחות שלנו מתוך מקום מאוד אמפטי ונוגע ללב.


ממקום אחר. ההרצאה המפורסמת של סינק מזכירה לנו את ה"למה" שלנו, או החזון שאנחנו הולכות איתו בעולם. כדי להצליח לשווק בלי שזה יהיה מאבק, חשוב לזכור שהסיבה שבגללה פתחנו את העסק היא כי בדרך כלשהי אנחנו מקדמות עולם טוב יותר (או עושות אימפקט, או משפיעות - את יכולה לבחור את הניסוח שנוגע לך).


זה תוכן פחות פרקטי, אבל בהחלט מעורר השראה.


5. למה זה חשוב לדעת למי אנחנו מוכרות ואיך זה יכול להגדיל לנו את המכירות - לירון מור ולימור בר שלמה - בפודקאסט: "עסק זה לא דבר מסובך" של לירון מור.

עוד טיפים מעולים על גישה ללקוחות שלנו ממקום יודע ומועיל.


יש ללימור עוד תכנים, אפשר לראות כאן בפייסבוק שלה.


6. איך למצוא את מקור הכאב האמיתי של הלקוח שלך - לירון מור ורוזין רוזנבלום - בפודקאסט: "עסק זה לא דבר מסובך" של לירון מור.

זה פרק נוגע ללב, שאחד הדברים המרתקים בו הוא ההסבר של רוזין רוזנבלום על הפער בין מה שאנשים אומרים שכואב להם למה שבאמת כואב להם. מרתק! שווה האזנה.


אם יש לך המלצות נוספות - מוזמנת לשתף אותי. ויאללה, עוד צעד בדרך לעסק משמעותי ובעלת עסק מרוצה.


44 צפיות0 תגובות

פוסטים אחרונים

הצג הכול

צעד שלישי וכמעט אחרון לשיווק אפקטיבי - תנאים

אחרי שביררת עם עצמך מה הדרך או השפה שבה הכי נוח וקל לך לבטא את עצמך (ואם עוד לא עשית את זה מוזמנת לכאן), הגיע הזמן להבין אותה באופן מדויק יותר. או במילים אחרות, אחרי שבחרת שפה (או גג שתיים), את יכולה

צעד שני בדרך לשיווק יעיל - השפה שלך

שיווק יעיל הוא כזה שבו את מקדישה את הזמן שאת רוצה לקידום העסק, לא עסוקה בלהתלבט כל הזמן. לא שואלת את עצמך מדי יום איך לגייס מוטיבציה, איפה לפרסם וכמה. הוא מאפשר לך להיות ממוקדת, יעילה ומרוצה מעצמך. הש

הצעד הראשון בדרך לשיווק יעיל

יכול להיות שאת אוהבת שיווק והוא בא לך טבעי. ויכול להיות שהוא מעיק עליך ורק היית רוצה שמישהו ייקח ממך. בכל מקרה, יהיה לך נעים וקל יותר אם תמצאי את הדרך שלך לשווק שהיא אותנטית לך. שיווק מתאים לסולם הערכ

bottom of page