top of page

הצעד הראשון בדרך לשיווק יעיל

עודכן: 11 ביולי 2023

יכול להיות שאת אוהבת שיווק והוא בא לך טבעי.

ויכול להיות שהוא מעיק עליך ורק היית רוצה שמישהו ייקח ממך.

בכל מקרה, יהיה לך נעים וקל יותר אם תמצאי את הדרך שלך לשווק שהיא אותנטית לך. שיווק מתאים לסולם הערכים שלך ולדרכים שבהן נעים לך לתקשר עם אנשים.

ככה, גם אם וכשתחליטי לשלם על שיווק, תוכלי לוודא שעושים אותו כמו שמתאים לך.


בתור התחלה, תכירי את הערכים שמניעים אותך.

לא ערכים במובן הגבוה והרחוק, לא דברים שקשורים לאתיקה. אלא בעצם מהם הדברים שמניעים אותך, שיש לך תשוקה לגביהם, הפערים בעולם שאת פועלת כדי לסגור.


קחי לך 6 שאלות, תבחרי את השאלה שהכי עושה לך חשק, שבא לך לענות עליה.

תעשי קצת סדר בסביבה שלך, שיהיה נעים לשבת. תדליקי נר או קטורת. קחי נשימה עמוקה, כדאי גם לעצום עיניים, ובתור התחלה תחשבי. אחרי זה תכתבי. ואם תרצי - את יכולה לשלוח לי ואני אציע לך דיוקים.

התשובה צריכה להיות מורכבת מ-3-4 חלקים, לא יותר.

 

שאלה ראשונה - מה קורה ללקוחה שלך שגורם לך להרגיש שהצלחת איתה? שהתהליך שהעברת אותה עבד?


שאלה שנייה - מה מיוחד בתהליך העבודה שלך? מה מאפיין אותו?


שאלה שלישית - כשאת מדמיינת הצלחה מסחררת שלך, אולי אפילו נאום תודה של לקוחה שלך שהשפעת עליה, על מה אומרים לך תודה?


או:


שאלה רביעית - איזה התנהגויות של אנשים גורמות לך להתעצבן? (אחרי שאת עונה על זה, חשבי מה ההפך מההתנהגות הזאת, שם חפשי את הערכים שלך).


שאלה חמישית - מה הבעיות הכי גדולות שאת מזהה בעולם? מה הדברים שהכי מפריעים לך?


שאלה שישית - איזה דברים בעצמך קשה לך לקבל?


(אם בחרת את אחת מהשאלות 4-6 אז החלק הראשון בצעד לשיווק יעיל יהיה להבין מה ההפך מהתשובות שלך. למשל מעצבן אותי שאנשים מתנשאים על אנשים אחרים, מה ההפך מזה בעיני? כבוד. אז אחד הערכים שחשובים לי הוא כבוד).

 

כמה דברים שחשוב לדעת:

  1. ככל הנראה הערכים האלה קשורים למי שאנחנו ולחוויות החיים שלנו. אין טעם לדרג ערכים גבוהים יותר או פחות. לכל אחת מאיתנו יש את הסיפור שלה, ובהתאם - את התרומה שלה לעולם.

  2. התהליך של יצירת בהירות לגבי הערכים האלה יכול לקחת זמן. אבל אם עוד לא יצא לך להתעסק בו - עכשיו זה זמן מצוין להתחיל.

  3. אם מילים כמו בידול, מיתוג אישי ושיווק לא נעימות לך - עזבי אותן. תתחילי להתסכל על המאמצים האלה בדרך אחרת. תחשבי על תקשורת של נתינה וקבלה הדדית בינך לבין הלקוחות שלך. אם את רוצה עזרה במסגור הדברים מחדש - מוזמנת להתסכל כאן בבלוג בקטגוריות שיווק אותנטי ולאהוב מכירות.

  4. רצון הוא דבר חשוב מאוד. נשים שעושות מה שהן רוצות הן בריאות יותר ונשחקות פחות, מצליחות לתת יותר ערך לסביבה שלהן והן כמובן שמחות יותר. אם את חושבת שזה פינוק לעשות מה שאת רוצה - מוזמנת להציץ כאן.

36 צפיות0 תגובות

פוסטים אחרונים

הצג הכול

צעד שלישי וכמעט אחרון לשיווק אפקטיבי - תנאים

אחרי שביררת עם עצמך מה הדרך או השפה שבה הכי נוח וקל לך לבטא את עצמך (ואם עוד לא עשית את זה מוזמנת לכאן), הגיע הזמן להבין אותה באופן מדויק יותר. או במילים אחרות, אחרי שבחרת שפה (או גג שתיים), את יכולה

צעד שני בדרך לשיווק יעיל - השפה שלך

שיווק יעיל הוא כזה שבו את מקדישה את הזמן שאת רוצה לקידום העסק, לא עסוקה בלהתלבט כל הזמן. לא שואלת את עצמך מדי יום איך לגייס מוטיבציה, איפה לפרסם וכמה. הוא מאפשר לך להיות ממוקדת, יעילה ומרוצה מעצמך. הש

למשוך אלינו לקוחות - בלי טריקים שיווקיים

כנשים עצמאיות יש לנו רשימה ארוכה של דברים שאנחנו צריכות להבין ולהיות טובות בהם. אנחנו לומדות מה אנחנו אוהבות לעשות ומה חשוב לנו, לומדות מה הלקוחות שלנו רוצות ורוצים ואיך מתאים לנו לעזור להן/ם, לומדות

bottom of page