top of page

צעד שלישי וכמעט אחרון לשיווק אפקטיבי - תנאים

אחרי שביררת עם עצמך מה הדרך או השפה שבה הכי נוח וקל לך לבטא את עצמך (ואם עוד לא עשית את זה מוזמנת לכאן), הגיע הזמן להבין אותה באופן מדויק יותר.

או במילים אחרות, אחרי שבחרת שפה (או גג שתיים), את יכולה לשאול: איך?

זה בעצם הזמן לפרט יותר.


אם אנחנו מתייחסות למעשה השיווקי כיצירה, משהו שמביא לידי ביטוי אותך ואת היצירתיות שלך - אז השאלות הבאות מבררות על סגנון היצירה שלך והתקשורת עם הקהל.


תנאים מיטביים ליצירה ושיווק:

סגנון -

לדוגמא - אורך, פורמט, כלים, מול ועוד.

חשיפה -

לדוגמא - בלי לראות את האנשים, על במה, ביצירה משותפת עם הקהל, בחשיפה רחבה, לקהל מצומצם, אחת על אחת, עם אפשרות לפידבק שכולם רואים, חד כיוונית או דו-שיח

דברים נוספים -

לדוגמא - מול מצלמה, לבד או ביצירה משותפת, כל יום/שבוע/חודש.



אם בחרת כתיבה: האם את אוהבת לכתוב מאמרים ארוכים? פוסטים קצרים? סיפורים? שירים? מחקרים ארוכים?


אם בחרת איור: מה סוג האיור - טבעי? מדויק? מופשט? צבעוני או שחור לבן? מה את אוהבת לצייר?


אם בחרת דיבור: הנחיה? הרצאה? הובלת שיחה? דו-שיח? לשאול שאלות? לשתף בידע?


ומה עכשיו?

יש בפניך 3 חלקים:

תתחילי בליצור לעצמך רשימה של אפשרויות שיווק שמתאימות לשפה ולסגנון והקהל שפירטת.

בשבוע הבא אפרסם רשימה של אפשרויות שתוכלי לקבל מהן השראה.

תסתכלי על הרשימה שבפניך - תבחרי אפשרות אחת או שתיים שהכי עושות לך חשק.

תפרטי את הצעד-שניים הראשונים הכי בסיסיים ובפעם הבאה שאת יושבת לשווק - תעשי אותם.


דוגמאות לצעדים ראשונים קטנים:

בחרת להקים ערוץ יוטיוב - לחבר את המייל ליוזר ביוטיוב ולכתוב רשימה של 4 נושאים שאת יכולה לעשות עליהם סרטונים, ואולי גם לכתוב תסריט לסרטון ראשון.

לראיין לקוחות - רשימה של 3 סוגים של אנשים שמעניין אותך לראיין וכתיבת 3 שמות של אנשים רלוונטיים, ואולי אפילו לקבוע שיחה ראשונה.

לחלק עוגות במרכזי פעילות הורים ילדים (קונדיטורית?) - לבחור את סוג העוגה שהכי משתלם לך להכין ולעשות רשימה של 5 מקומות רלוונטיים שקרובים הביתה.


ואיך כל זה קשור לערכים?

או! זה החלק הכי כיפי בשיווק.

בכל פעולה שיווקית שאת בוחרת לעשות, תשאלי את עצמך על כל אחד מהערכים - איך הוא בא לידי ביטוי? או: איך זה נראה?

למשל, איך נראה כבוד בפוסטים בפייסבוק? איך נראה ארגון מידע בגלויה שיווקית? איך נראה סדר בטור בעיתון?


ואם כל זה מבלבל - מוזמנת להדרכת וידאו חינמית שתעלה ממש בקרוב לאתר! תכתבי לי מייל ואשלח לך אותה.

13 צפיות0 תגובות

פוסטים אחרונים

הצג הכול

צעד שני בדרך לשיווק יעיל - השפה שלך

שיווק יעיל הוא כזה שבו את מקדישה את הזמן שאת רוצה לקידום העסק, לא עסוקה בלהתלבט כל הזמן. לא שואלת את עצמך מדי יום איך לגייס מוטיבציה, איפה לפרסם וכמה. הוא מאפשר לך להיות ממוקדת, יעילה ומרוצה מעצמך. הש

למשוך אלינו לקוחות - בלי טריקים שיווקיים

כנשים עצמאיות יש לנו רשימה ארוכה של דברים שאנחנו צריכות להבין ולהיות טובות בהם. אנחנו לומדות מה אנחנו אוהבות לעשות ומה חשוב לנו, לומדות מה הלקוחות שלנו רוצות ורוצים ואיך מתאים לנו לעזור להן/ם, לומדות

הצעד הראשון בדרך לשיווק יעיל

יכול להיות שאת אוהבת שיווק והוא בא לך טבעי. ויכול להיות שהוא מעיק עליך ורק היית רוצה שמישהו ייקח ממך. בכל מקרה, יהיה לך נעים וקל יותר אם תמצאי את הדרך שלך לשווק שהיא אותנטית לך. שיווק מתאים לסולם הערכ

Opmerkingen


bottom of page