top of page

צעד שני בדרך לשיווק יעיל - השפה שלך

שיווק יעיל הוא כזה שבו את מקדישה את הזמן שאת רוצה לקידום העסק, לא עסוקה בלהתלבט כל הזמן. לא שואלת את עצמך מדי יום איך לגייס מוטיבציה, איפה לפרסם וכמה.

הוא מאפשר לך להיות ממוקדת, יעילה ומרוצה מעצמך.


השלב הראשון לזה הוא לשים לב לקווים המנחים שמפעילים אותך בעסק.

הם נמצאים בתפר בין ערכים שחשוב לך לקדם ליכולות מיוחדות שרכשת לעצמך עם הזמן והניסיון.

תכתבי לעצמך 3-4 קווים מנחים כאלה, ופסקה קצרה על כל אחד שמסבירה את הפירוש שלך.


השלב השני הוא למצוא את השפה שבה הכי נוח לך לבטא את עצמך.

הנה רשימה, תעברי עליה כמה פעמים ותחשבי עם עצמך מה באמת הכי נוח. יכולות להיות כמה תשובות אבל סביר להניח שלא יותר מ-2. אחרי שבחרת תדמייני את עצמך מתבטאת ככה ותוודאי שבאמת זו הדרך שהכי נוחה לך.

בלי מאמץ, לא כי זה מה שצריך ברשתות, פשוט מה שנעים ונוח.\

את יכולה לשאול את עצמך: אם היו אומרים לך להעביר מסר, באיזה כלי היית בוחרת כדי להעביר אותו בצורה הטובה ביותר?


דרכי ביטוי:

- דיבור

- כתיבה

- צילום

- ציור

- תנועה/מחול

- עיצוב גרפי

- קליגרפיה

- אמנות פלסטית

ועוד


טיפ חשוב:

בשלב הזה אל תחשבי עדיין על שום דבר מעבר לרשימה הזאת. אל תחשבי על פייסבוק או לינקדאין, או על כתיבת מאמרים. רק על הדרך בה הכי נעים ונוח לך להתבטא.


בשבוע הבא אשתף בשלב השלישי והאחרון בדרך לשיווק יעיל ונעים.



27 צפיות0 תגובות

פוסטים אחרונים

הצג הכול

צעד שלישי וכמעט אחרון לשיווק אפקטיבי - תנאים

אחרי שביררת עם עצמך מה הדרך או השפה שבה הכי נוח וקל לך לבטא את עצמך (ואם עוד לא עשית את זה מוזמנת לכאן), הגיע הזמן להבין אותה באופן מדויק יותר. או במילים אחרות, אחרי שבחרת שפה (או גג שתיים), את יכולה

למשוך אלינו לקוחות - בלי טריקים שיווקיים

כנשים עצמאיות יש לנו רשימה ארוכה של דברים שאנחנו צריכות להבין ולהיות טובות בהם. אנחנו לומדות מה אנחנו אוהבות לעשות ומה חשוב לנו, לומדות מה הלקוחות שלנו רוצות ורוצים ואיך מתאים לנו לעזור להן/ם, לומדות

bottom of page