top of page

32 רעיונות לשיווק (חוץ מפוסטים בפייסבוק)

בשיווק נהוג לחלק ל- OUT-BOUND שהוא פנייה יזומה ללקוחות, ו-IN-BOUND שמניע לקוחות לפנות אלינו.

ברשימה המצורפת יש רעיונות שמחברים בין הסוגים השונים, חלקם נכסים דיגיטליים, חלקם ערוצי הפצה וחלקם רעיונות לתוכן.


ההמלצה שלי היא לעבור על הרשימה וכשאת פוגשת רעיון שמעניין או מסקרן או מושך אותך - להתעכב עליו רגע, ולדמיין איך היית יכולה לעשות אותו בדרך שהיא אישית שלך, שתביא לידי ביטוי את היצירתיות שלך ושתהני ממנה.


פורמט יצירת תוכן קבוע

1. פודקאסט

2. ניוזלטר

3. פרופיל ברשתות חברתיות ופלטפורמות אחרות ליצירת תוכן

4. בלוג


יזמות בתחום התוכן

5. קהילת לומדות - קולגות או לקוחות

6. הקמת תוכנית (הנה דוגמא מתוכנית מנטורינג לנשים שהקמתי לפני כמה שנים)

7. הפקת אירוע - פיזי או וירטואלי. לבד או עם בעלי/ות מקצוע נוספים/ות.


לפגוש את הלקוחות איפה שהם

8. חלוקת פליירים או מוצרים

9. תליית שלטים

10. פרסום מודעות

11. לענות על שאלות שאנשים שואלים ברשתות וקשורות לתחום הידע שלכן

12. שיווק גרילה - להגיע למקום ולייצר אינטראקציה, או באמצעות משהו או בשיחות (2 דוגמאות - פיזיותרפיסטית רצפת אגן יכולה לשים בשירותים הנחיות ליציבה נכונה בשירותים עם מספר הטלפון שלה. מורה ליוגה לילדים יכולה לבוא לים בשבת ולהזמין את כל מי שרוצה לשיעור יוגה פתוח).


מנטורינג

13. להציע מנטורינג (ליווי/ייעוץ ללא תשלום)

14. לבקש מנטורינג מבעלות עסקים מתקדמות מאיתנו

15. ללמוד מקולגות

16. ללמוד מבעלות עסק עם תכנים דומים לשלנו (להיות יצירתיות - הם יכולים להיות דומים בהמון היבטים שונים)


פניות אישיות

17. פנייה במייל/רשתות כשבפנייה כבר יש שיקוף של אחד הערכים שאנחנו יודעות להציע (ככה שהצד השני כבר מתנסה בו ולא רק רואה שאנחנו מעידות על עצמנו. רוצה לשמוע על זה עוד? תכתבי לי מייל לשאול על פרויקט מילים טובות)

18. לכתוב לקולגות מה אני אוהבת בעשייה שלהם/ן או לומדת מה/ם וגם איפה רואה את הממשק בין העשייה שלהם/ן לשלי

19. עריכת מחקר שכולל ריאיונות (הנה דוגמא למחקר שאני עושה שמפגיש אותי עם נשים מרתקות). לתפיסתי, לשאול שאלות חכמות זו דרך מעולה למצב את עצמנו כמומחיות - הנה סרטון קצר שצילמתי בנושא.


שיתופי פעולה וחיבורים

20. פנייה לבעלות/י מקצוע מתחומים שניתן לשתף איתם פעולה (כאן אפשר להיות ממש יצירתיות, למשל מורה ליוגה שתציע לעגלות קפה להעביר תרגול בשישי בבוקר או מעסת רחם שתציע לרופאי פוריות לעבוד יחד)

21. להציע שירותים במקום שמציע מוצרים/שירותים משלימים


תוכן מוכן להפצה הרעיון הוא לרכז את הלמידה והידע שלנו למקומות שאפשר לשתף כשאנשים מבקשים לצרוך את הידע שלנו או להתייעץ איתנו (חוץ מהשירותים שאנחנו מציעות בתשלום)

22. מדריכים פיזיים/אונליין

23. גלויות/מגנטים (עם ידע שלנו)

24. מאמרים

25. סרטונים


התארחות בפלטפורמות תוכן של אחרים/ות

26. לכתוב טור בעיתון פיזי או וירטואלי

27. להתארח בפודקאסטים או בלוגים

28. הרצאה/סדנה/סשן במסגרת אירוע רלוונטי


כרטיסי ביקור וירטואלים

29. אתר/עמוד נחיתה

30. פרופיל עסק בגוגל (בדיוק הכנתי כזה לעצמי, מוזמנת להציץ)


מינוף רשת הקשרים שלנו 31. ליצור קשר עם לקוחות עבר/גורמים מקשרים רלוונטים ולשתף בשירות/שירותים שאנחנו מציעות עכשיו


ראיונות עם לקוחות פוטנציאליים

32. שיחות אישיות או קבוצתית עם א/נשים עם פרופיל של הלקוחות שלנו, להבין לעומק יותר את המחשבות, הרגשות והשפה שלהם/ן.


מזכירה שוב - אין דרך אחת לעשות דברים.

תרשי לעצמך לעוף על כנפי הדימיון והיצירתיות!

איך יראה ניוזלטר שהוא הכי את? אולי במקום פליירים את רוצה לחלק מחזיק מפתחות קטן? אולי את רוצה לצלם סרטונים של טיפול במגע בזמן שאת מעניקה אותו?





90 צפיות0 תגובות

פוסטים אחרונים

הצג הכול

צעד שלישי וכמעט אחרון לשיווק אפקטיבי - תנאים

אחרי שביררת עם עצמך מה הדרך או השפה שבה הכי נוח וקל לך לבטא את עצמך (ואם עוד לא עשית את זה מוזמנת לכאן), הגיע הזמן להבין אותה באופן מדויק יותר. או במילים אחרות, אחרי שבחרת שפה (או גג שתיים), את יכולה

צעד שני בדרך לשיווק יעיל - השפה שלך

שיווק יעיל הוא כזה שבו את מקדישה את הזמן שאת רוצה לקידום העסק, לא עסוקה בלהתלבט כל הזמן. לא שואלת את עצמך מדי יום איך לגייס מוטיבציה, איפה לפרסם וכמה. הוא מאפשר לך להיות ממוקדת, יעילה ומרוצה מעצמך. הש

bottom of page