לבחור לקוחות, עובדות/ים ומעסיקים מדויּקים לִי
או במילים אחרות: לידים איכותיים
שחוסכים זמן ומגבירים שביעות רצון של כל הצדדים המעורבים
לקוחות לא מתאימים או לא מרוצים הם בזבוז זמן ומשאבים.
מונעים מאיתנו שלוות נפש, כסף, פידבק חיובי ועוד.
במיוחד שכנראה אם היית עוצר/ת לחשוב, היית מזהה מה מאפיין לקוח מוצלח שלך.
למה כדאי למיין?
כדי להגדיל את שביעות הרצון שלנו ושל הצד השני, באופן הדדי.
זה נהוג שמקומות עבודה ימיינו עובדים, שם ברור שמערכות היחסים הן לטווח ארוך ורצוי שיצרו WIN-WIN, אך אותו דבר בדיוק כדאי לעשות מול לקוחות וגם מול מעסיקים.
איך כדאי למיין?
לזהות את המאפיינים החשובים ביותר בצד השני ולבנות תהליך פשוט והדדי של מתן ואיסוף אינפורמציה. בפגישה אחת אנחנו נשאב ממך את כל המידע ונבנה עבורך תהליך מיון ושאלון התאמה.
למי השירות מתאים?
לבעלות עסקים שיודעות שהגיע הזמן להביא לקוחות מדויקים.
לארגונים שמקיימים תוכניות פנימיות ורוצים לבנות נחשקות ולוודא שהכסף שלהם מושקע באנשים שבאמת ירוויחו.
למחפשות עבודה שרוצות להגיע מוכנות לריאיון ולמיין את מקומות העבודה הפוטנציאליים.
וגם לארגונים שאין להם HR ורוצים לבנות מערכות תומכות לגיוס מדויק.
אחרי פגישה אחת תצא/י עם:
- דיוק לגבי מה את/ה מחפש/ת בלקוחות או מעסיקים.
- שאלון התאמה ומיון.
- כלי עבודה לבניית שאלוני התאמה נוספים.
התוכנית הסתיימה - תוכנית נוספת תיפתח בחודשים הקרובים