top of page

זו לא מניפולציה, כי הכוונה שלך טובה

עודכן: 20 ביולי 2023

גם אם לפעולה שאת עושה יש תוצאה עסקית מעולה לעסק שלך, זה לא אומר שאת נצלנית או מניפולטיבית, אינטרסנטית או לא אותנטית.


אם הקולות השיפוטיים לגבי עצמך עולים לפעמים כשאת מקדמת את העסק שלך, אז אני מזמינה אותך לקרוא את הפוסט הזה.


בשנים האחרונות יש התעוררות של עולם עבודה ועולים מושגים ורעיונות חדשים. מדברים על חדשנות, משמעות, רווחה, איזון, מיתוג אישי, סטוריטלינג ועוד.

אני מרגישה כבר הרבה זמן שכל המושגים האלה הם בעצם מהפכה שקטה שנועדה להניע את עולם העבודה ואת הכלכלה שלנו לעבר מקום מחובר יותר. גם במובן של חיבור בין אנשים, גם במובן של הקשר בין המעשים שלנו להשלכות שלהם וגם במובן של אותנטיות והחיבור לעצמנו.

 

ואסביר.

האם לדעתך במקום מיתוג אישי אפשר לקרוא לזה אותנטיות ושיתוף ידע?

במקום נטוורקינג אפשר לומר יצירת מערכות יחסים משמעותיות? (משמעותי לא בהכרח משמעו אינטנסיבי).

במקום מכירות אולי אפשר לומר מענה על צרכים של שני הצדדים? או קחי-תני?

 

אני מוצאת שמסגור מחדש של מושגים יכול לעזור להבין שלא מדובר במניפולציה.

כשאני פוגשת מישהי שאני חושבת שיכולה לעזור לי לקדם את הקריירה שלי, ואני באה למפגש עם לב פתוח ונכונות גם לתת מעצמי, האם לא מדובר ב-win-win אמיתי? במיוחד אם אני כנה ובו זמנית בראש פתוח לגבי הכוונות שלי.


החיבור שלנו לחזון הגדול יותר, לדרך שלנו לשפר את העולם, הוא שמאפשר לנו להיזכר שוב ושוב שהכוונות שלנו טובות. שהמוטיבציה שלנו היא בו זמנית גדולה יותר וגם מאוד אישית ומצומצמת - שיהיה לנו נעים. לעסוק במה שמעניין אותנו, בחברה טובה.


אני פה כדי להזכיר את זה שהכוונות שלנו טובות. שאין דברים שאנחנו חייבות לעשות כדי להצליח, אבל בהחלט יש דברים שעוזרים ושווה לנו להגדיר אותם מחדש באופן שאנחנו מחוברות אליו ושלמות איתו. אני אמשיך לשלוח מייל מדי שבוע עם תזכורות שונות על הדרך לנהל עסק קטן בהיותנו נשים. עסק שאנחנו גאות בו, שנעים לנו להוביל אותו ושרואה את התמונה הרחבה יותר ומשפיע עליה לטובה (לתפיסתנו! וזה בהחלט מספיק).


17 צפיות0 תגובות

פוסטים אחרונים

הצג הכול

צעד שלישי וכמעט אחרון לשיווק אפקטיבי - תנאים

אחרי שביררת עם עצמך מה הדרך או השפה שבה הכי נוח וקל לך לבטא את עצמך (ואם עוד לא עשית את זה מוזמנת לכאן), הגיע הזמן להבין אותה באופן מדויק יותר. או במילים אחרות, אחרי שבחרת שפה (או גג שתיים), את יכולה

צעד שני בדרך לשיווק יעיל - השפה שלך

שיווק יעיל הוא כזה שבו את מקדישה את הזמן שאת רוצה לקידום העסק, לא עסוקה בלהתלבט כל הזמן. לא שואלת את עצמך מדי יום איך לגייס מוטיבציה, איפה לפרסם וכמה. הוא מאפשר לך להיות ממוקדת, יעילה ומרוצה מעצמך. הש

Comments


bottom of page