top of page

להיות מומחית ולוודא שכולם יודעים את זה

עודכן: 9 ביולי 2023

יש כלי פשוט שאת יכולה להכין לך שיעזור לך להרגיש ולהיתפס כמומחית (שאת באמת).


לפני שאני מגלה לך מה הכלי הפשוט הזה, הנה כמה דברים שנסכים עליהם לפני:

  1. תמיד יש לך עוד מה ללמוד. לא משנה באיזה שלב את כרגע, יש כבר המון שאת יודעת, ועוד הרבה הרבה יותר מזה שאת לא יודעת.

  2. מכל שיחה את לומדת. אם הגעת לשלב שבו שיחה לא מחדשת לך כלום, כנראה לא היית מאוד קשובה בשיחה.

  3. מומחיות היא לא (ועוד אלף פעמים לא) לדעת יותר ממישהו אחר או מישהי אחרת מה יותר טוב להם. היא כן לדעת מה עובד לרוב, היא כן להחזיק בידע לגבי התהליך.

  4. דיבור חכם יכול להעיד על מומחיות, שתיקה חכמה - לא פחות מזה.

לכלי הבא נקרא "כלי שלוש השאלות", זכיתי ללמוד אותו מקרן מיר המבריקה (תודה!).

הוא מאוד אינטואיטיבי ופשוט.

עם זאת, ליישם אותו כמו שצריך - זה מסע שלא נגמר. תמיד הוא יכול להיות מדויק יותר.


כלי שלוש השאלות

חשבי על שלושה דברים בסיסיים מאוד שקשורים לתחום העיסוק שלך ומשתנים מאדם לאדם או מחברה לחברה.

נסחי 3 שאלות שאת יכולה לשאול כמעט בכל שיחה ויעזרו לך לקבל אינפורמציה על הצד השני, וגם יאפשרו לצד השני לקבל תשובות מדויקות לגבי עצמו.

את השאלות את יכולה לשאול לקוחות פוטנציאליים/ות או כל אדם שרוצה להתייעץ איתך בתחום העיסוק שלך.

אם את הולכת לפגוש אנשים לשתף איתם פעולה את יכולה לבדוק אם יש צורך בשאלות אחרות.



דוגמאות

מאמנת מכירות יכולה לשאול?

  1. מה התשובות שאת מקבלת מלקוחות והכי קשה לך להתמודד איתן?

  2. באיזה שלב של תהליך המכירה את מפספסת הכי הרבה לקוחות?

  3. איך נראה תהליך מכירה אידיאלי עבורך?

קוסמטיקאית שעושה ציפורניים יכולה לשאול:

  1. באיזו תדירות את מסדרת ציפורניים?

  2. האם מסדרת את הציפורניים הטבעיות שלך או מוסיפה בנייה/כל טכניקה אחרת?

  3. מה חשוב לך בטיפול ציפורניים?

מאמנת כושר יכולה לשאול:

  1. מה הרקע הספורטיבי והפיזי שלך?

  2. מה חשוב לך כשאת מתאמנת?

  3. מה המטרה שלך?


סוגי שאלות גנריים שאפשר לקבל מהם השראה, את כל אחד מהם התאימי לנושא שלך:

- התנסויות עבר - דברים שעבדו ולא עבדו.

- העדפות וטעם אישי.

- הרגלים או התנהגויות.

- תפקיד ותכולת התפקיד.


מוזמנת לכתוב לי על תחום העיסוק שלך ונתכתב עד שנמצא את שלוש השאלות שלך. בהצלחה! ואם כבר יש לך - אשמח שתשתפי אותי מהן ואוכל לתת אותם כדוגמא לאחרות.


tsena.co@gmail.com

28 צפיות0 תגובות

פוסטים אחרונים

הצג הכול

צעד שלישי וכמעט אחרון לשיווק אפקטיבי - תנאים

אחרי שביררת עם עצמך מה הדרך או השפה שבה הכי נוח וקל לך לבטא את עצמך (ואם עוד לא עשית את זה מוזמנת לכאן), הגיע הזמן להבין אותה באופן מדויק יותר. או במילים אחרות, אחרי שבחרת שפה (או גג שתיים), את יכולה

צעד שני בדרך לשיווק יעיל - השפה שלך

שיווק יעיל הוא כזה שבו את מקדישה את הזמן שאת רוצה לקידום העסק, לא עסוקה בלהתלבט כל הזמן. לא שואלת את עצמך מדי יום איך לגייס מוטיבציה, איפה לפרסם וכמה. הוא מאפשר לך להיות ממוקדת, יעילה ומרוצה מעצמך. הש

למשוך אלינו לקוחות - בלי טריקים שיווקיים

כנשים עצמאיות יש לנו רשימה ארוכה של דברים שאנחנו צריכות להבין ולהיות טובות בהם. אנחנו לומדות מה אנחנו אוהבות לעשות ומה חשוב לנו, לומדות מה הלקוחות שלנו רוצות ורוצים ואיך מתאים לנו לעזור להן/ם, לומדות

Comments


bottom of page