top of page

לקדם את העסק גם כשאין מוטיבציה

לפעמים אין כוח או חשק. האנרגיה ירודה וקשה להתחיל. בטח כשמדובר במשהו שמצריך יצירתיות או שאין לנו תאריך יעד מוגדר. האתר שאמרנו שנבנה, הפוסט שחשבנו לכתוב, שיחת הטלפון שאמורה להתניע שיתוף פעולה חדש.

זו בעיה שהמון נשים מתמודדות איתה. היא בעיה בעיקר כשאנחנו חושבות שהיא בעיה, כי לפעמים כשהגוף מאותת שאין כוח, פשוט צריך לנוח. לשחרר את הניסיון להשיג.

אבל לפעמים חוסר החשק הוא דווקא משהו שכדאי לצלוח אותו. לפעמים זה פחד מכשלון או דחייה, לפעמים חוסר אמונה בעצמנו, הרגשה שאנחנו עוד לא מוכנות.


הנה כמה הצעות:

  1. בהשראת הספר עיקרון ההתקדמות : ליצור רשימה של 3 דברים שבטוח נספיק לעשות היום. הם יכולים להיות ממש קטנים, אבל כאלו שלא משנה מה קורה - יבוצעו היום. זה יגביר מאוד את תחושת הסיפוק וההתקדמות שלנו. למשל אם אנחנו רוצות לבנות אתר וזה מאתגר אותנו - אז רק לפתוח חשבון בוויקס או כל פלטפורמה אחרת בה חשבנו לעבוד.

  2. בהשראת הספר הרגלים אטומיים: לתת לעצמנו פרס ויזואלי על ביצוע משימה. בדומה לסימון וי שיכול מאוד לשמח, משהו עם נראות גבוהה יותר. למשל להדליק נר ריח טוב, או להעביר כדור מצנצנת אחת לאחרת. כך גם יש אפקט מצטבר.

  3. למצוא את השאלה שיש לי חשק לענות עליה עכשיו. יש חידות שמלהיבות אותנו, מעלות לנו את המוטיבציה, עושות לנו חשק לפתור אותן. קחו כמה דקות לחשוב מה יכולה להיות עבורכן חידה כזו עכשיו - איך לבנות סדנא שתיתן הכי הרבה ערך? (לבנות סילבוס) איך לכתוב פוסט שיסביר על רעיון שאני מאוד מתלהבת ממנו? איך לנהל את החשבונות של העסק באופן מאורגן? תמשיכי לחפש עד שתרגישי בגוף את ההתלהבות והרצון ליצור. גם למצוא את החידה - זו חידה. אבל זה גם הרגל. לסקרנות יש יכולת מדהימה, לנצח פחד וחוסר אנרגיה. אם המשימה שלך עכשיו היא לייצר תוכן - מוזמנת להציץ בשאלות השראה שכאן.

  4. ליצור סביבת עבודה מלהיבה. לקחת כמה חפצים שמשרים עלינו השראה ושמחה ולארגן אותם לכדי סביבת עבודה שבה אנחנו עושות דבר קבוע - מקדמות את העסק שלנו. אם יש לנו שולחן עבודה קבוע - נארגן אותו באופן חדש ומזמין, אם לא - נכין לנו ערכה קבועה ונפתח אותה על השולחן בכל פעם שנשב לעבוד. בתמונה - על השולחן שלי.


42 צפיות0 תגובות

פוסטים אחרונים

הצג הכול

32 רעיונות לשיווק (חוץ מפוסטים בפייסבוק)

בשיווק נהוג לחלק ל- OUT-BOUND שהוא פנייה יזומה ללקוחות, ו-IN-BOUND שמניע לקוחות לפנות אלינו. ברשימה המצורפת יש רעיונות שמחברים בין הסוגים השונים, חלקם נכסים דיגיטליים, חלקם ערוצי הפצה וחלקם רעיונות לת

צעד שלישי וכמעט אחרון לשיווק אפקטיבי - תנאים

אחרי שביררת עם עצמך מה הדרך או השפה שבה הכי נוח וקל לך לבטא את עצמך (ואם עוד לא עשית את זה מוזמנת לכאן), הגיע הזמן להבין אותה באופן מדויק יותר. או במילים אחרות, אחרי שבחרת שפה (או גג שתיים), את יכולה

Comments


bottom of page